torstai 29. syyskuuta 2016

Ihmisvaatteita!

Tiedättekö sen tunteen, kun on kaikin puolin hyvä päivä ulkonäkö- ja poseerauslogistisesti? Minä en. Olen tällä hetkellä sairaslomalla koska semikuume, en todellakaan viitsinyt aamulla piirtää itselleni naamaa ja no, minä en vain onnistu valokuvissa. Koskaan. Enkä varsinkaan, jos pitää jotenkin yrittää poseerata. Osaan nimittäin tasan yhden asennon: justiinaposeeraus kädet lanteilla. Hot as hell.

Tulin kuitenkin tilanneeksi muutaman ihmisvaatteen, ja päätin postata ne tänne todisteeksi siitä, että olen joskus ostanut johonkin muuhunkin kuin jumppaamiseen soveltuvia vaatteita. Siitäkin huolimatta, että yksin suoritettu kuvaussessiokin vastaa painajaista. Menen ihan lukkoon kameran edessä, enkä haluaisi muutenkaan ikuistaa nykyistä olomuotoani. Ja jos nyt muuten saankin aikaiseksi oman itsekritiikin ohi menevän otoksen, vähintään unohdan nostaa suupieliä ylöspäin. Resting bitch face lienee tuttu käsite?

No mutta. Sen kunniaksi, ettei tällä kertaa tarvinnut palauttaa yhtään vaatekappaletta, tässäpä nämä:

Pehmoistakin pehmoisempi neuletakki tuollaisella kivalla vetskarijujulla.

Hauska lörppäpaita melkein paljailla olkapäillä. Näyttää semisti raskausvaatteelta, mutta eipä mallikaan mikään ballerina ole.

Toinen hauska lörppäpaita ylimääräisellä kangaskaistaleella.

Hippiloimi. Kyllä tällekin joku käyttöpaikka löytyy.

Vielä yksi lörppäpaita ns. lorttonaruilla. Tässä narut tosin ovat vain koristeena, eikä mitään karkaa vaikka ovatkin auki :P

Noin! Kylläpä vaan olen ylpeä suorituksestani ;) Muita, jotka eivät vaan osaa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toukokuu kuvina

Minulla oli joskus kunnianhimoinen tavoite blogata useamman kerran viikossa. Sitten kerran viikossa. Sitten muutaman kerran kuussa. Nooh, ka...