torstai 30. kesäkuuta 2016

Bloggari keekoili lomalla bikineissä - katso järkyttävät kuvat

Kävin tänään shoppailemassa. En erityisemmin tykkää ko. touhusta, mutta loma saa näköjään aikaan kaikenlaista: eilen olisin halunnut jäädä ulos vesisateeseen, koska iiih kesä. Kaupunkikierrokseen meni aikaa reilut kolme tuntia ja rahaa enemmän kuin olin suunnitellut, mutta omille alennusmyyntikeikoilleni epätyypillisesti kaikki ostamani oli alennuksessa. Yleensä löydän vain jotain normaalihintaista, ja senkin urheiluliikkeestä.


Tälläkin kertaa tie vei urheiluliikkeeseen, mutta myös muualle: löysin neuletakin, topin, kolme pokkaria, pari t-paitaa ja bikinit.

Alunperinhän koko shoppailuajatus ja -tarve lähti siitä, kun bongasin käsivarsistani alkavat hillbilly-rusketusrajat, eli t-paidan hihojen jättämät rajat. Charming as hell. Pohdiskelin sitten, että auringonpalvontapäivää varten tarvitsisin jotkut auringonottovaatteet. Kävin läpi mielessäni shortsivalikoimaani ja mietin, mitkä hihattomista paidoista saisi rullattua tarpeeksi ylös.

Kunnes koin ahaa-elämyksen. Tuohon auringonottovaateongelmaanhan on joku aikanaan keksinyt ratkaisunkin. Vaatekappaleet ovat jo itsessään, ilman rullailuja, riittävän pieniä auringonottoa ajatellen. Niitä kutsutaan bikineiksi. Sellaisia pitävät yleensä naisihmiset, jotka haluavat ottaa aurinkoa tai olla tukehtumatta kuumuuteen. Hmm, voisinkohan minäkin?

Minullahan ei missään tapauksessa ole nykynormien mukaan bikinikroppaa. Paitsi jos ottaa huomioon sen, että jokainen ruho, joka bikineihin ängetään, on bikinikroppa. Tähän sen enempää menemättä totean vain, että mitä Puutalobaby-Krista edellä, sitä minä perässä.

Eli ei kun urheiluliikkeen sovituskoppiin, ja kasa bikiniosia mukaan. Ja aivan jäätävä sisäinen taistelu siitä, voinko minä mennä tämän näköisenä rannalle tai omalle pihalleni.

Asia ratkesi, kun viereiseen sovituskoppiin kuului menevän kaksi äänistä päätellen juuri ja juuri varhaisteini-ikää hipovaa tyttöä. "Siis kato mikä kauhee pömppö mulla on, pömppö pömppö pömppööööö. Ja siis ei v***u näitä mun tissejä! En mää voi tälleen mihinkään lähteä!"

Minä en nähnyt tytöistä kumpaakaan, mutta tulin kuulemastani surulliseksi. Jotenkin veikkaan, ettei kyseessä ollut mikään kauhea pömppö tai kovinkaan v***umaiset tissit. Mutta jonkinlaisena herätyksenä tuo purkaus toimi: minun on ostettava nämä bikinit, ja mentävä ne päällä ihmisten ilmoille. Toki siitäkin syystä, että auringonotto rullatussa topissa kuulostaa perkeleelliseltä hommalta, mutta myös siksi, että noiden tyttöjen kaltaisia lapsia on nykyään ihan liikaa. Ja ne lapset tarvitsevat sitä, että niillä rannoilla näkyy myös minun näköisiäni ihmisiä.


Eli. Tänä kesänä minä lupaan raahata itseni rannalle, niin epämukavuusaluetta kuin se itselleni onkin. Lupaan raahata sinne kroppani bikineihin verhottuna, sillä bikinikroppa se on siinä missä muutkin. Jykevistä reisistä ja tasapaksusta vyötäröstä huolimatta.

Nuo sukat kyllä lupaan jättää kotiin. Ja hillbillyistä voisin yrittää ensin hankkiutua eroon omalla pihalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Toukokuu kuvina

Minulla oli joskus kunnianhimoinen tavoite blogata useamman kerran viikossa. Sitten kerran viikossa. Sitten muutaman kerran kuussa. Nooh, ka...